Digitalt försvunnen

Med tanke på att helgen v. 41 ska spenderas i Stockholm fick jag idén att kolla var Andrew befinner sig, ifall han flyttat till Sverige som han sa att han planerade att göra sist jag hade kontakt med honom.

Skickade ett mail. Det kom tillbaka med informationen att denna mailadress ej existerade. Märkligt #1. Även om det så klart i denna snabba tid inte är så ovanligt att man byter mail. Men att ta bort kontot?

Kollade på Twitter. Hans konto där också borta. Verkligen ingen ögonbrynshöjande upptäckt egentligen.

Sökte i mallen efter länk till hans blogg. Hittade mailet, men länken skickade mig till en sida som sa att denna domän var ledig. Märkligt #2.

Han har deletat både sin mail o blog. Det är för mig konstigt. Och jag undrar än mer hur det är med honom. Det enda jag kan göra är att höra av mig till de jag vet står honom nära. En av dem bor i Stockholm. Bara för att kolla att han i alla fall lever. Någonstans. Sen får det vara färdigstalkat.

Digitalt försvunnen

Lämna en kommentar